kajsa

2013-03-17
15:58:41

premiär
hej nu blir det lite bloggpremiär här på bloggen. Nu ska nämligen jag Emma Kajsas storasyster ge mig in i bloggens värld.
Kommer försöka att hålla er uppdaterade om hur det går med hästeriet och ge er mina synpunkter på hur jag tycker att Kajsa kan förbättra sig och hästen men ävem vad jag tycker att de gör bra. kommer att presentera mig lite snabbt nu.

Jag är alltså Kajsas äldsta storasyster hela 27år gammal i sommar.
har ridit i typ hela mitt liv förutom ett uppehåll på ca fem år mellan 2006 & 2011. då jag började rida igen på min bästa kompis gammla tävlinghäst som jag sedan dess inte lämnat tbx eftersom vi är själsfränder jag och Vagabond som han heter.
jag har tävlat upp till 110 men varit med som "hästskötare" på tävlingar runt om i sverige upp till SM.
det va lite kort om mig men stay tuned så kommer

snart lite mer om dagen som varit.

// emma

Kommentar:
#1: kajsa

skitbra inlägg emma! fortsätt så!!!

2013-03-17 @ 16:34:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: