kajsa

2014-01-26
21:50:09

sommarminnen inte alltid bra minnen!
hår inget så långt inlägg på G men det kommer säkert fler, har dock inte fotat något men tänkte ta med kameran imorgon.
måste bara säga en sak till!
snart kommer det bli massor med bebisbilder skulle jag tro för kommer antagligen bli moster den här veckan och är så sjukt spänd!
här kommer iaf lite mobilfottade bilder från sommaren 2013!
 
lite midsomarfirande, jag älskar värkligen midsomar!
det är kanske inte världens finaste bild men var tvungen o läga upp den, det var våran midsommar stång som vi dansade små grodorn rut där på morgonkvisten elr vad kl nu va!
finaste yina och jag är nere och badar "tassarna" vid skön
sjöar och vatten kan vara så vackert!
när man endå är inne på det här sjötemat lite gran så kan jag ju lägga upp bilder på vår älskade hunds sista bad då vi vart tvugna och tabort honnom någon vecka senare på g av att han blev väldigt sjuk och vi saknar honom så mkt! det var den finaste och snällaste hunden man kunde ha fått ha i 10 år!
vist han snode mat några ggr i veckan men det hade sin charm!
skulle kunna skriva en hel bok om alla hans matstölder och äventyr han utsatt oss för, får nog ta och skriva lite om det något inlägg!
vår älskade labrador Hermes, saknaden är så stor!
blir tårögd när jag tänker på hans små äventyr och att han är i hundhimmelen och jagar brödlimpor och belgisk choklad! <3
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: