kajsa

2014-01-24
10:18:58

tårtbak till mammas 52 stoa dag!
igår fylde mamma år och jag bakade tårta till henne med vaniljkräm nutella grädde och vispgrädde i den del av familjen som smackade tyckte det var gott men det kommer fler idag som ska äta av den så vi får se m det är samma resultat då!
den vita marsipanen jag hade var inte den bästa men man får ta det man har!
 
Har beställt lite fördelsedagspresenter till mina två vänner, den ena har redan fyllt år menjag har inte vetat vad jag ska ge henne men nu kom jag på men kan ju inte säga fall hon läser så det får bli en annan gång och den andra fyller år 2 februari så där är jag ute i god tid!
ska åka till stallet nu så får vi se om det kommer upp några bilder däriffrån sen?! vem vet
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: