kajsa

2013-03-22
12:15:00

Hello
Kom precis hem från stallet. Blev som vanligt lite utsläpp och mockning innan det var dags att rida. Tycker faktist inte alls illa ok att mocka o fixa stallet tycker att det är ganska rogivande. MEN det suger att det ska va så himla kallt hela tiden. Det r sjukt jobbigt att mocka i tjock jacka men om man tar av den så fryser man ju halvt ihjäl... Nu slut gnällt över det.

Knappen kändes fin idag. Hade på tvårings bettet eftersom jag tänkte travjobba honom lite extra idag och då är det skönt att ha lite mer att sätta emot om man känner att han vill lägga sig på framåt ist för att flytta i sidled ;) Red inte riktigt lika hårt som de andra dagarna i veckan eftersom jag tyckte han kunde behöva ett lite lugnare pass nån gång också.
Tycker att när han kommer till arbete på de "vanliga" bettet så blir han jätte jätte fin men jobbet till att komma dit kräver lite mer av mig än när jag har på tvårings bettet.

Imorgon blir det som sagt var tävling på FM och troligtvis rider jag när jag kommer hem om jag inte ska tömköra honom lite. Men det är inte direkt Knappens favorit syssla men kan tycka att det kanske kan vara skönt att slippa ha mig på ryggen jämnt men jag vet inte om han tycker det ;)

Men som sagt det får vi se imorgon.

Nu ska jag ta och diska upp efter frukosten i morse som jag inte gjorde innan stallet... shame on me... sen hoppa in i duschen så man inte stinker när man kommer till jobbet.

Ha de bra så länge

// Emma

P.s längtar verkligen till vår tacomiddag i kväll tror nog det slinker ner ett glasvin efteråt också.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: