kajsa

2013-03-27
04:20:25

häromdan
fick jag lite jobbiga vibbar ang min semester o arbetstider... jag blev då väldigt upprörd / förbannad gick typ o tänkte på det rätt mkt.

Nu har jag lugnat ner mig o troligtvis var inte vibbarna lika jobbiga som det verkarde då. alltså gick jag runt o va sur över nått jag inte visste om det va på riktigt el inte. Så sjukt onödigt.

Man borde ist. tänka det som gör en glad här i livet o de sakerna är många för mig.

Min underbara sambo (som borde få ett helt eget inlägg här på bloggen)

Mina underbara syskon och min underbara bonusson och mina underbara föräldrar och mina underbara bästa vänner o min ädle springare.

hur kan man gå runt o va sur över något man inte vet när man har så mkt man vet som man kan glädjas över? snacka om att ödsla energi på fel saker i livet.

// emma

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: