kajsa

2013-03-30
11:22:08

golfkläder blir ridkläder!
hej på er nu är det den lite mer sällsynta som skriver igen! 
snart ska jag till stallet men vet inte när eftersom mamma la sej och tittade på tv och somnade och sover aom en stock, det hade ju vart väldigt skönt med ett körkort skulle jag bara villa säga men det är någon månade till det tyvärr!
sen ska jag till kagis och Emma o gänget och sova där för i morgon är det tävling igen, härligt!
då ska jag rida 1.10m och 1.20m på södertörn! 
det ska bli jätte kul!
igår var jag mamma och pappa på shoping tur runt halva sveige, nä inte riktigt men väldigt många ställen!
inhandlingn blev, en longerlina från hööks, sånnt som man saknar ibland men som man aldrig köper men nu har jag gjort det!
och mamma köpte en ny tävlings jacka till mej från en golfafär som heter Dormy och ett par rid/golfhandskar som ger ett otroligt grepp i vatten och dom är också från Dormy.
 
Jag vill tipsa er om att golf handskar är dom aaaaabsolut bästa handskarna att rida i! 
i gol behöver dom ett tyg/skin som ger jätte mycket grep och det kan jag säga att det gör dom även om tyglarna!! och dom är snygga också, konsligt nog så har dom hållit förvånansvärt bra bättre än tex swiiin dyra rökel handskar! 
men golfandskar säljs nästan aalltid bara en höger handske eller en vänster handske efterssom golfspelare oftast bara har en handske!
det enda bra med golfen är att dom faktiskt har väldigt bra och snygga kläder t.ex tröjor, jackor västar handskar, väldigt bra grejer! 
daily jacka 1295:- men det var halva priset!!
1
backsida 
nya handskana 200:-
fotjoj handskar skunimitation. dom köper jag nästan alltid!
fotjoj mocka imitation
//Kajsa
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: