kajsa

2013-03-26
14:42:19

Godmorgon.
Har precis vaknat efter min skönhetssömn. Kom i säng vid sju morse efter nattens jobb. Sov fram till strax före två med undantag för några uppvakanden som är standard så här efter första natten. Men senare i veckan sover jag i vanliga fall som en lite dununge ända till klockan ringer vid två. men eftersom det är påsk denna vecka så betyder det att jag bara jobbar 3nätter ist för 7st så jädrans skönt faktist. visst det blir inte lika fet plånbok men ibland kan det va skönt med lite ledighet också. 
 
Nästa vecka har ju även hela mitt jobb semester så det betyder att jag är ledig 11dagar... SÅ NICE : ) 
 
När jag vaknade blev det en koppkaffe och sedan ngt mindre kul... betalning av månadens räkningar :( 
 
Nu tänkte jag dra på mig stalloutfitten för att åka till min ädle springare. 
 
Hörs senare 
 
// Emma

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: