kajsa

2013-03-22
07:24:32

God Morgon!
Idag är det Fredag så sköönt. Ser verkligen fram emot helgen då vi har års debut.

Kajsa har startnummer27 imorgon (lördag) och nr 34 på söndag. vilket betyder att vi inte kommer få någon direkt sovmorgon i helgen men vi behöver åtminstone inte gå upp innan tuppen så det är ju alltid något.

Sj jobbar jag till kl åtta ikväll. Skulle tro att Kajsa redan är hemma hos mig redan då men om hon inte är det så får jag hämta henne i stallet då. Sen blir det lite taco middag och sen softas det nog framför tv:n.

nej nu måste jag fixa i ordning mig för att först köra bonussonen till skolan och sedan dra till stallet.

Trevlig Fredag alla hallonbåtar :) hörs vi säkert senare

// Emma

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: