kajsa

2013-02-26
18:08:10

ridskolehästen!
idag har det varit besök i stallet av två barn och yina fick prova på ridskolelivet för en dag!
hon tyckete det var rätt nice tror jag för hon slapp göra så mycket bara skritta raktfram och kanske göra halt nån gång!
men jag var tvungen att hoppa upp och rida lite efter bara för att det inte skulle bli som sist att hon tycker att hon behöver lyssna på mej för att det var hon ju inte tvungen att göra när dom små red, men nu vett jag ju hur jag ska göra för att få bort det!
hon försökte bara lite gran men då sa jag till henne direkt och hoppas att det inte behövs mer, det vore jätte skönt!
nu är jag ganska trött efter den här dagen av springande och ledande och det blir nog ingen lång kväll det här skulle jag tro...
 
idag har jag lämnat in min tretorn stövel som dragkedjan gått sönder på men nu är dom lagade!! 
grymmt, bästa stövlarna att rida i asså!

Kommentar:
#1: emma

Du har ju glömt att uppdatera om tävlingen ju... :-P

2013-02-26 @ 18:54:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: