kajsa

2013-02-11
22:37:04

pigg heest
idag hade jag tänkt att yina skulle få gå lite på lågvarv och bara jogga henne men när jag var klar så tyckte inte Yina att hon var klar pengen var lixom inte slut! det var halva kvar så det var ju bara och fortsätta :) 
men hon var jätte fin, jag red med goge (stavning?) men den hade jag inte behövt kände jag men den fick vara på...
jag är lite av et kingsland fan men vem är inte det!
det är min favorit tröja!
hittade ett par snygga ridbyxor :)
och min dröm kavaj! den har jag önskat mej både på julafton och nu till min 18 års dag om ca 3 veckor!
fast istället för ränder på fickor och krage är det rosa och kronor och den är helt svart!!!
vill ha!
vill haaaa!
ja nu har ni sett lite vad jag tycker om! 
västar älskar jag också!
det är sjukt snyggt, asså nu menar jag dun västar eller luddvästar!
Taggar: hästar, kingsland;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: