kajsa

2013-02-08
07:58:35

Ni tror fel :)

Jag vet vad ni tänker nu!! Oj hon orkade inte blogga länge!
Men det är inte sant! För jag har praktik på operakällaren nu och det ör lite mycket och göra då bara :) jag börjar 8 och slutar rund 5 och då är jag hemma en 45-60 min senare beroende på kolektivtrafiken! Sen åker jag till stallet och är där vid 7 tiden och sen är jag inte hemma förens väldigt sent! Typ 9 eller senare!! :( men det är bara 6 dagar till tre dagar i vecka i två veckor till :) så på ons tor fredagar kan det nog bli lite tommt på blogg inlägg :)

Igår red jag inte efterssom det är träningar i ridhuset men det gjorde jag därimot i förrgår :) men det var inget höjdar pass :( hon var spänd och stretig och jag hade glömt hur man rider men det har nog ordnat upp sig idag :)
Kanske hör av mej senare vem vet!?
-det ordnar nog upp sig-


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: