kajsa

2013-02-05
21:45:29

Bra dag!

Idag har jag slagit ett rekord idag!
Jag har varit på bok lånar ställe tvåå gånger på en dag!! Fast det var min kompis som skulle låna en bok :)

Ridningen idag?! Det gick sskiit braa, yina var jätte fin och jag red henne inte hårt eller länge efter det där mega passet igår!
I morgon vet jag inte hur det blir för jag har praktik på operakällaren och slutar 16.30 så det kannske jag får se då men jag känner inte att jag kan skita i henne och låta nån annan ta hand om henne i tre dagar i tre veckor det går typ inte! Jag måste åka till henne och hålla i gång henne på mitt sätt!! En dag går vell bra men inte alla dagar det kommer inte jag klara av!!! Jaja det blir nog bra!

Nått ni inte visste!
Ni vet att jag har aft stoora sadelproblem men nu är allt det över för nu har jag fått min drömsadel som alltid ligger bra på 9 av 10 hästar ich som har hägsta kvalitet! Kan ni gissa vad det är för sadel!!?
*Tumvirvel*
En butet!!!
Så jävla glad fortfarande fast det var förra året!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: