kajsa

2013-02-04
22:34:26

Bommar

Kom hem från stallet för ungefär 40 min sen! Det vart en lång körare och jag vetefan vad det var som tog sån tid!
Vi var ute i stallet runt 5 och när vi åkte hem var kl 21.11 och vi gjorde inget utöver det vanliga dock red vi lite längre än vi brukar göra men oj oj oj så bra det gick!
Jag insåg idag vilken sjukt fin häst jag har! Jag hade hittat en bom övning som det stog att den kunde kännas omöjlig men jag måste ha ställt upp det fel eller nått för det var en enkel men bra övning! Det var två snedlagda bomar som var upphöjda på inerkant och det skulle vara 7.5 m och dom skulle vara på ett ganska skarpt voltspår så man fick träna ytterhjälperna men vi måste gjort fel för det var inte så svårt...
Eller så har man en så lydig och följsam häst så vi behöver nått svårare ^^D nee nu ska jag inte vara så dryg!

Men nu har jag iaf bestämt mej! Jag har gått ett tag och funderat på om jag ska börja jobba i nått stort hoppstall efter skolan ich nu har jag bestämt mej att jag ska gjöra det och ta med mej hästen!!!
-det blir bra de-


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: