kajsa

2013-04-26
06:53:13

varning för skryt...
ja för jag måste verkligen få skryta av mig :-P det gick så dinnessjukt bra på hoppträningen igår. Jag kände verkligen att jag red hela tiden det råkade inte bara bli bra utan jag red BRA. Har som sagt inte självförtroende till tusen när det kommer till hoppningen o får ju med jämna mellanrum lite lätt psykbryt på mig själv men igår satt allt precis där det skulle. Hade fått honom fram till bettet o kunde med mjukhand styra runt honom på hindren ingen dragkamp eller attack ridning... nä bara visa hindret o så fanns lägena där. Hoppade en linje med bommar vid varje galoppsprång (6st) o oxern på slutet låg säkert på 130 sista gången resten av banan ca 110.

hade det bettet jag brukar hoppa på inte pelhamet dom jag dillade om i gårdagens inlägg.

känner mig just nu i alla fall som en drottning o tänker suga på den här karamellen en stund sen ska jag försöka upprepa denna känsla till nästa torsdag. :-)

ha de bra

// emma

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: