kajsa

2013-04-16
20:46:22

träning
igår var det hopp träning men har inte kunnat blogga om det förrens nu. det gick bra men jag hade lagt till mej med lite olator som vi ordnade upp. det var inte så svårt och fixa det för det är sånt som man faller till baka på om man inte har vart och tränat på ett tag som jag inte har varit... Vad var det var det för olator och vad gjorde vi då undrar ni!? det sk jag ta och tala om för er nu, jag föll fram lite och tog ledande tygel tag ist för att ställa henne så jag hade fallit till backa på den "gammla" ridstilen eller vad man ska säga! men jag rätade upp mej och blev stadgare i handen, sen skulle jag hålla mej på en "röd linje" på volt sråger som jag skulle hålla mej exakt på utan att svaja hit och ditt och det var även det vi tränade på när vi hoppade och vi hoppade en liten "bana" eller vad man ska kalla det som bestod av bara linjer med relaterade avstånd. 1.2.3 var en S båge  med 5 och 6 galopsprång men jag och plutten hade lite knepigt att räcka fram på dom men det årdnade upp sej med lite tipps och råd och 4.5 var en linje på tre galopsprång men där var det perfeckt på 3 för oss! i helhet så var det bra efterssom  det nog var mer än en månad sen! 
 
i helgen är det tävling på runsten men vet ej vilka klasser jag ska rida för emma har anmält och jag ser inte vad jag ska rida på tdb... :( tråkigt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: