kajsa

2013-04-04
21:18:59

hoppträningen
åh vilken häst jag har idag va han pigg som en pelikan :-)

hade lyxträning idag var helt ensam i min grupp. hoppade bana på 11hinder 12språng. Första rundan var han väldigt pigg o ist för att rida med honom tyckte jag att det blev lite mkt handbroms o inga ben men dt var absolut ingen dålig runda. Andra rundan var lite högre låg mellan 1m- 120. denna rundan blev riktigt bra. fick göra om den sista långa linjen ett par ggr eftersom jag slarv red in på ett plank o tappase benen totalt till trippelbarren som var sista hindret o även det högsta. Kom lite stort o lite nära men fick tillslut till det hela som det skulle va. det var flera linjer i banan på olika avstånd åh jag red dem väldigt bra (måste skryta lite ). Är verkligen super nöjd med både mig o Knappen.

// emma

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: