kajsa

2013-04-11
10:46:55

Hård körning ( detta skulle publicerats igår men nått blev fel)
Ja hela denna vecka Knappen och jag kört ordentliga pass i ridhuset. Detta eftersom han kommer få vila tors-sön då jag är groom i gävle åt min bästa vän/tränare Jenny. 
Så därför har vi hårdkört och så får han en ordentlig vila i 4dagar så kroppen hinner återhämta sig så kommer han vara pigg som en pelikan på måndag när det är dags att rida igen. 
 
Igår blev det ett rent "dressyr" pass. oCh idag bleb det lite bommar med väldigt mkt fokus på min position och att jag ska rida ordentligt med mina skänklar inte bara låte dem hänga med utan verkligen känna att han är framme för dem på ett ärligt och bra sätt. Det kändes riktigt bra.
 
Men som sagt nu får det blir några dagars vila och sen är vi påt igen på måndag. Kajsa ska ta hand om Knappen när jag är borta typ ta av täcket borsta honom och kolla igenom att han mår bra. 
 
Nu dags att packa klart inför resan och så hörs vi senare. 
 
// Emma 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: