kajsa

2013-04-15
21:05:58

Gävle
ja vi var ju på meting i helgen i Gävle. nationella tävlingar 110-145. har varit med dit en gång förut men då var deras huvudklass 150.

överlag bra tävlingar med fibersandsi ridhuset & bra banor. framhoppningen var utomhus vilket i sig kanske inte gör så jätte mkt. (den är väkdigt stor så de har dubbla hinder vilket gmr att man inte behöver kivas när man hoppar fram) men i lördags var det jordens skit väder med snöslask o skit kallt. allt blev såklart blött o jag ( alka andra kände nog lika) frös som en hund typ hela dagen. hade äcen glömt mössa hemma men som tur var fanns det försäljare på plats så jag köpte en ny fin röd JW mössa som typ räddade mig denna helg från att totalt förfrysa.

pga den långa vintern hade de även fått flytta lastbils park. till en plan som låg nästan 1km från box o tävlingsområdet vilket är ganska jobbigt då man kan behöva förflytta sig mellan dessa positioner några ggr per dag. Som tur va hade vi varsin cykel med oss.

söndagenbjöd på bättre väder som tur va.
"vi" red i sistaklassen så var inte hemma förens vid 21,00 igår å då somnade jag ovaggad i soffan efter lite middag.
en jätte trevlig helg med full fart från 0600 till kvällen varje dag precis som tävlingar ska vara.

// Emma

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: