kajsa

2013-04-21
18:43:12

Em vecka
är förklaringen till den dåliga updaten... ska sammanfatta lite idag tänkte jag:-)

Blev ingen hoppträning för mig denna vecka eftersom jag som sagt jobbade EM(avskyr dessa veckor) men har ridit bommar några dagar o hoppade lite små hinder igår vilket känndes bra. hoppar aldrig högre än typ 80cm när jag är själv eftersom jag knte känner mig bekväm med det.

igår tävlade vi även Yina på runsten 110&120. två ner i 110 o utesluten på sista hindret i 120 innan det hade de tre ner. Kajsa tyckte ändå att hon hade en bra känsla i klassen Så hon var inte totalt missnöjd. de måste få mer rutin i denna klass så hoppas vi att resultaten ska bli bättre så var det med 110 under en rätt lång tid. gick säkert ett och ett halvt år innan de tog sitt första pris. vi får helt enkelt hoppas på att det är samma sak med 120. för kan hon hoppa runt med två ner så kan hon ju hoppa runt nolla oxå :-) nästa tävling är mälarhöjden den 4/5 vilket oxå blir den första utomhusstarten för säsongen... JIPPI ... 110&120 är anmält där. ska även lösa min licens så jag kan starta Knappen snart vilket ska bli skoj.

har ju nu äntligen fått mitt schema så jag kan planera lite tävlingar för min egen del.

ha de bra

// emma

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: