kajsa

2013-04-02
08:53:01

Dålig update...
Sorry för dåligt uppdatering men vi har varit på en minisemester jag min sambo bonussonen och Kajsa ( the fantasic 4 ) Vi har varit på en 24tim kryssning till Åbo vilket var jätte mysigt åkte nya vikingbåten Grace. Allt var väldigt fint och nytt men vi var lite besvikna på restaurangen som vi åt middag i den höll inte alls samma standard som den som varit på den gamlabåten. Det fanns andra ställen o äta på men vi hade ätit morgon buffe så det kände vi inte för och sen fanns det FINA DYRA stället som inte riktigt passade oss varken plånboksmässigt eller mat mässigt sen fanns även budget varianten men det kändes inte riktigt heller som det var vad i sökte så vi körde på mellanmjölks varianten och den var ju som sagt sådär... 
 
Det blev ju såklart inget stall för oss igår men snart ska jag dit o pussa på min Knapp :)
 
Red efter att vi kom hem från tävlingen i söndags och han var verkligen super taggad redan på stallgången vilket han inte alls brukar vara utan bara stå och tycka att det är allmänt mysigt att bli pussad på men det gick inte för sig i söndags ; ) Han var piggelin även när jag red men skötte sig och fick inte några glädje spatt. 
 
Har även tittat på filmen från Kajsas 110 och tycker nog att hon lägger handen lite på alla stoppet hon fick. Men det kan vara så att när hon känner att Yina inte svarar på framåt hjälpen som hon vill så lättar hon handen omedvetet för att få lite extra hjälp men det blir tyvärr bara stjälp. Det är inte lätt det här med ridning speciellt inte när hästarna är olika att rida på från gång till gång men det är ju levende djur vi håller på med så vi får nog faktist ta o gilla läget ibland :) 
 
Ha de gott nu ska jag snart till stallet. 
 
// Emma

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: