kajsa

2013-04-27
10:38:39

dags igen då
för helg jobb vilket betyder vila för Knappen. Kanske åker upp i morrn efter jobbet o joggar honom lite men får se hur det käns i morrn. Hade velat rida igår men eftersom min tvättmaskin var tvungen att gå sönder hätom dan o jag imte fick men nån ny hem då jag köpte den var jag tvungen att åka igår för att hämta den + att jag bara var tvungen att försöka städa upp hemma eftersom vi haft hantverkare där i veckan som tagit ner vår gamla kamin då vi ska byta till en ny finare o förhoppningsvis även mkt bättre men skoja inte va mkt damm det blir när man plockar ner en tegelkamin... det finns damm typ överallt o jag har torkat golv o saker flera ggr men fprtfarande finns en damm hinna nästan på allt :-( så att hinna rida igår kändes lönlöst när jag stod å torkade golvet kl åtta en frdag kväll o inte hade ätit middag än o klockan ringer halv fem morgon efter. ibland måste man helt enkelt inse att man inte kan göra det man vill...

ha de bra

// emma

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: