kajsa

2013-04-02
16:37:41

Dagens
Kom hem från stallet för ett tag sedan. 
 
Red i ridhuset han var rätt pigg idag men inte släpp mig och låt mig springa pigg utan arbetspigg :) Red rätt mycket innanfr spåret för att tvinga mig själv att hålla honom för mina hjälper utan att ta hjälp av sargen och märkte att jag fuskat lite med vänstervarvet eftersom han där inte gick lika rakt för mig som han gjorde i höger där han typ gick i jätte bra from spikrakt framåt och tillbaka i tempoväxlingar. 
 
Det har varit riktigt skönt väder här idag också strålande sol och hyfsat varmt el om man jämför med tidigare veckor har det ju nästan varit högsommar värme idag kanske dags att dra på sig bikinin o ta sig ett dopp.... 
tror inte att det bara är vi som ä less på det här nu. Skulle tro att de fyrfota vännerna som står i snötäckta hagar gärna skulle
ha lite grönsstrån "mellan tårna" ist.
Är det lika fint väder i morrn tror jag nog jag ska passa på att rid ut då blir nog min rödhåriga springare glad.
 
Ha de så länge.
 
// Emma


 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: