kajsa

2013-04-04
00:01:09

bett byte och storstädning!
 hej på er nu är det jag igen!
Tyvärr har det inte hänt så mkt sen sisst men kom iaf nyss hem från en kompis som jag ska till i morgon med efter att jag vart hos min lilla prinsessa!
och idag har hon fått så städat hoss sej så jag fick köra ut 4,1/2 kärra med blött och packat spån, efter som Yina står i utebox utan semänt golv så drar det upp fukt när det blir blött ute och jag har vart lite dålig på att ta bort det med då fick jag göa det idag ist och 100 gånger värre än om jag skulle gjöra det med en gång!
men jag har haft det lite som skydd så att det inte ska bli dyngsurt i hela boxen men nu hade det börjat bli så himla ojämt och gropigt och så kan hon inte ha det så jag grävde ut med järngrep och det vart nog en halvmter lägre golv asså! hehe 
hoppas bara inte det blir blött inne hoss gynet!
 
rdningen har gått väldigt bra både idag ock igår, jag har bytt bett till et tjockt rakt svart gummibet med jätte stpra ringar och jätte böjligt och mjukt men det kommer jag inte kunna rida på så mycket till för hon kommer bli tung i handen men man måste byta bett på hene ibland för annars är det som att hon tröttnar på ett bett och då börjar hon tjafsa emot istälet för att följa med...
men det är bara och bryta trenden och rida på ett annat några dagar så brukar det lösa sig!
det var allt för mej hej då!
borken

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: