kajsa

2012-11-11
20:58:19

vinden är på väg att vända?!
 
har inte berätat så mycket hur det går med tävlandet nu för tiden, just för tillfället är tävlings säsongen över... men den här terminen har varit vääldigt bra om man jämför med dom senastedet har varit mångabra placeringar och många fler roseter än föregående säsånger! ett tag var det plasering varanan tävling! helt underbart det känns lite som det har börjat släppa! det har varit många otroligt bra rundor men med en rikdig vindrullare eller ett pet som inte var tvunget att rulla av, väldigt säkra rundor. nu har det mer varit frågan om hur fort jag kommer kunna rida och vilka vägar som är bäst att rida, inte hur jag ska rida grunden utan ett elr två stop och något ner! det känns så jävla bra nu asså! men nu ör det några månader till nästa start och jag har redan abstinens! men nu blir det några månader av träning och kanske hinna göra nått med några kompisa? haha det hinner man ju inte annars! men det känns som motvinden jag haft i 4 år börjar mojna och och kanske till slut blåsa mej i ryggen? man kan ju hoppas!                                                                                                                                          
 
det är inte många men det är ju inte den sista! det ska sitta några där från större klasser och blå-gula så klart!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: