kajsa

2012-11-15
19:09:55

mysisen

Efter en halvtimme ute i kylan kom äntligen bussen! Är på väg hem från gullet, idag så verkade hon helt normal men jag red inte för det är träningar i ridhuset och det är hyfsat klaffsigt på ridbanan nu så jag tänkte att det är bäst hon får ta igen sig en dag extra så vet jag att hon är utvilad ordentligt! Och kan jag tänka mej att jag till och med har en väldigt pigg häst i morgon och då är det ju den gammla vanliga yina, den vi känner igen! Jag har även mockat åt chukle idag, ännu mer cash in lixom! Nästa gång det kommer pängar kommer jag typ bli rik och det är sååååå jävl nice för i helgen blir et ännu mer cash in!

På lördag ska jag och en kompis vara servitriser elr vad man dka säga på en inflyttningsfest i södertälje! Det blir nog kul! Vi får lixom betalt för att gå på fest haha! Men det blir nog bra :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: