kajsa

2012-11-12
15:14:02

Lite orolig...

Sitter och väntar på hem från skolan och sen blir det stallet och mocka åt yina den fina och Annanell, tjäna lite pängar va ;D vilket jag verkligen behöver just nu, lite cash! Ska be mamma spärra mitt kort när jag kommer hem så jag hinner få ett nytt till globen shoppingen!! Men men idag ska jag inte rida jag tyckte hon känndes lite trött och sliten igår vilket absolut inte är likt henne... Jag tränade i torsdags och fortsatte på det bi tränade i fradags och det blev ganska hårt båda dom dagarna i lördags red jag ut inte så hårt men när vi galoperar så är det ju fyrsprång från start men hon var varken svetig eler flåsig efter det och det var vell ett pas på 30 min och 5-6 min var galopp så det car inget hårt pass och sen red jag ut igår med och då blev det kanska hårt, då blev det rätt mycke galopp! Och sen var hon lite sliten... Men hon har ju gått så mkt hårdare utan att hon blivit nått trött alls! Hmm konstigt


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: