kajsa

2012-05-02
21:28:31

stackars snutt!
stallet idag! jag och syster Emma red ut, Yina och Knappen är jätte bra att rida ut tillsammans på. yina blir hyfsat lugn, hon hoppade bara ner i ett dicke en gång och gjorde inga super kanin skutt bara ett litet men hon var dock lite stark och galloperade med huvet bokstavligt talat rätt up i luften! men det var tyvär inte bara kul att rida idag :/ när vi var på väg hem, skrittade av och Emma säger "det är jobbigt att det är så himmla mycket sten här" och tio sekunder senare så så trampar yina på en sten och blir blockhalt. jag stannar henne och tittar ner så ser jag blod! jag hoppar av direkt och lyfter på hoven och det rinner blod. hon hade maximal otur och trampa på den vassaste stenen med spetsen uppåt! urs inte så kul! hon var iaf inte halt när vi kom hem så jag hoppas det inte blir någon infektion!!! det vore katastrof!
det har värklige sprutat!!
sputat blod :(
fot i packet!
stackars lilla lilla älskligen!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: