kajsa

2012-05-18
16:33:05

broddnig
det var inte jag fick ut av google om broddar, men det lilla jag fick ut gjorde mej lite klokare! men jag kanske ska visa den lilla extra kunskap om broddning jag fick och så får ni vell bedömma om det är rätt elr fel men jag tyckte det såg väldigt rilmigt och rätt ut :P
jag kan förtydliga åt er om nån inte kan läsa baklänges!
  1. hårda gräsbanor
  2. lös/moddig elr leriga banor
  3. mycket leriga banor
  4. djupa banor
  5. normal gräsbana (fungerar på de flästa banor)
så det var typ det ag fick fram om gräsbroddning! men ja som sakt det gjorde mej iaf ett öre klokare! :P
(snygga naglar va?!??)
men jag hittade inget om tex sylinder formade broddar, 8kantiga! det hittade jag inget om.. det fins ju huuuuur mycket olika broddar som helst! jag skulle villa ha nån sida där det bara står om broddar, brodning och allt som hör till! det är så svårt med broddar!
//kajsa

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: