kajsa

2012-05-17
14:18:12

shit!
har varit i stallet redan, men nu vet jag inte vad jag ska göra... efterssom stallet och hästen och allt är klart fins det inget mer att göra... och klockan är bara 14.00. vad fan ska den här dan ta vägen. jag har ett problem också, pappret man skriver synintyget för körkortet är borta! jag var heelt bombsäker på att det låg i min svarta sinväska hemma hos E och T så jag brydde mej inte ens om att leta men när jag tittar i den så var den inte där!!! vart fan kan det ha tagit vägen! det kanke kan ligga i EV rum, bredvid tv elr nått... och jag måste göra det där syntestet snart ju! man hade en månad på sej... men man kanske inte behöver just det pappret man kanske kan skriva på ett papper om dom skriver vilket öga dom testar och allt??? jaja det löser sig hoppas jag!
falsterbooooo! vill att datumen bara ska svirsa så det kan bli falsterbo snart! så jävla härligt det kommer bli! jag ska shoppa så himla mkt och titta på massa fina hästar och träffa folk! jippi! länktar!
dagar kvar!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: