kajsa

2012-05-16
23:49:33

värsta dygnet på lääänge...
den här dagen har varit den aaabsolut jobbigaste på länge kan jag säga!! elr det började vell redan igår kanske... ah nu ska jag beräta iallafal! igår var jag så himla trött så jag a mej i mammas och pappas säng och kollade på pirates, klockan var kanske runt kvart över fem halv sex nånting och 20 min senare så sover jag som en jävla stock fram till kl halv tio. då vaknar jag av att hunder trängs som fan på mej och jag vaknar till och ser att det är hocky så då tänkte jag att jag kan kolla på det och jag tror att klockan var runt halv tio och sen tog hockyn slut halv 11 tror jag men jag kan ha fel för jag avr som sakt inte riktigd glasklar i huvet om jag säger så...
.
.
men nu kommer ja till det jag skulle berätta!!! jag gick och la mej i min säng och försöker såva och precis när jag ligger och väger mellan medvetande och omedvetande så kitlas nått på mitt lår så jag kliar där och känner att det var en liten knapp som hade kitlat mej men sen börjar jag klämma tite på den där knappe och känner att den är  av silicon... och jag funderade på vad det skulle kuna vara för e silickonknapp när jag inser vad det eientligen är!!! det är en fet jävla grå fästing!!! jag flyger up och kryper ihop i hörnet av min säng och stirrar på den i chok tillstånd och säger "ne, nej, nej, nej...". sen hoppar jag ur sängen och står och stirrar på den och funderar på vad jg ska göra! första tanken var "jag går in till mamma och pappa och säger att det är en fästing i min säng sen tänker jag att det var nog ingen bra ide eftersson klockan var typ 12! men sen tog jag mej iaf samman och tog en stor pappers tuss och rullade in den i och slängde i toalleten, sen gick jag och bäddade i soffan...
.
.
sen idag då så vaknade jag skönt och det var inget anorlunda ed det utom att jag vaknade på fel ställe... men nu ska ni få höra stödaste dagen, jag har haft två nationella engelska prov och ett matte prov! men när jag kommer till skolan sätter jag mej på en bänk med H och väntar på att vi ska gå till provet och jag lägger antagligen telefonen bredvid mej på bänken och när jag går så glömmer jag den så när jag kommer till klassrumet med 10 min kvar till prov inser jag att jag har glömt min mobil på bänken så jag gå ner för att hämta de och det tog kanske 3 minuter från att jag gick till att jag kom tillbacka  och när jag går till baka så var den borta. och jag tänkte att jag ska fan strypa den jäveln som har tagit den... men jag unde ju inte leta för länge för provet började... näg jag kommer ner frå provet säger jag till vaktmästaren att min mobil är borta och efetr en stund säger han att han fått in den!! =D men jag kan säga att jag min inte ett ssskit av vad det där provet handlade om... ah men sen var det nästa prov i eng och det förstår jag inte om det är meningen att man ska kunna förstå vad dom säger eller om man ens ska kunna klara det! men på matte prover så gick det bra jag fick E (godkänt).
.
.
sen när jag kommer till stallet så har ju hästen sparkat sej själv i hagen och fått et ganska jupt sår... hon var svullen och öm när jag gjorde rent det men hon är rätt pipplig! men hon var inte varm och inte halt så jag red och fick sirkulation i benet så när jag kom till backa från den toooootalt vilda och galna ute ritten på rakt tränsbett så var hon inte svullen längre! och när pappa kommer och hämtar mej kl 9 i stallet så får jag reda på att det har varit inbrott i bilen...
.
.
jag tor att jag samman fattar detta!
  • chok uppvaknande
  • mobilen stulen (och återfunnen)
  • två nationella engelska prov
  • ett matte prov
  • sår på hästen
  • galen rid tur
  • inbrott i bilen
vist var det väll ett härligt dygn...
jag och min yina :)  älskar dej <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: