kajsa

2012-05-20
11:01:06

toppen daag!
ska berätta lite snabt om tävlingen igår! jag är så hiiimla nöjd med hela dagen igår det gick bra i båda klasserna och då menar jag inte att jag hade en bra kännsla! utan det var bra på rickdigt! i 1.05 hade jg ett litet pet på B hindret i en kombination, den låg i nerförs backe och jag fick inte rikdigt tillbacka henne och då petade hon ner bomen... men aallttt annat var skiit bra!!! i 1.15 var jag felfri! och det var ssjjukt bra för att jag trodde att det skulle bli två tre nerslag så jag slutade nästan tänka på omhoppningen... hon kändes så hiiiimla dålig på framhoppningen, seg och slapp lite som att vi tar det här i morgon ist... så när jag var felfri i grunden så skulle jag rida omhoppningen men jag red mot sista hindret i omhoppningen ist, första och sista hindret stod precis bredvid varandra men jag kom på det i sista sekunden och la en volt och hoppade rätt och sen sket jag i att rida snabt elr nått över huvudtagent! jag hade 8 fel tror jag i omhoppningen! det var en suuuuuper toppen daaag!!!!! :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: