kajsa

2012-05-08
17:40:52

Skola skola skola -.-'

Jag sitter på tåget på väg Hem från skolan och jag kan säga att det inte är att koma hem från skolan utan hem för att göra skol arbete -.- jag har typ aldrig behövt plugga hemma på hela grundskolan och så börjar jag en praktisk linje och tänker att det är bäst jag fortsätter på samma upptrampade stig som är alldeles perfekt och fin men nej när jag vandrat fram till gymnasiet då ska jag ta av på en fulare och mindre bra stig som är full av gräs och ormbunkar med ormar som är och nafsar en i hälarna!
Jag har fått ett papper på vad jag ska ha gjort klart till onsdag nästa vecka! Det är allvaaarligt tio rätt stora uppgifter! Asså vår lärare säger att hon värnar om naturen men det kan hon fan inte göra!!! Då skulle hon inte ge oss buntar med instuderings frågor! På ett kapitel fins många saker man går igenom och typ nu är det vitaminer och mineraler och det är typ 8 olika områden i den kursen och till varje område hör 25-50 frågor man ska svara på... Förstår ni min irritation -.- man orkar ärligt inte svara på alla så det brukar jag inte göra... Jag brukar svara på dom viktigaste och lättaste men jag har inte något dåligt betyg så det värkar ju fungera! :) och sen fins det en liten sak jag har panik över!!! Jag har nationella i svenska den muntliga delen i morgon och det på minde dom os om i dag! Och det var två tre veckor dom sa det sist och då sa dom bara vecka!!! Ärligt vem håller kol på veckorna!!!! Så nu är jag på väg hem till lägenheter och hämta datorn så jag kan göra en presentation!!! Ooh shit säger jag bara! Jag vill bara såga också att jag har så många ipgiffter som onte jag har gjort för att jag var sjuk i två veckor i och borta i tre ;)
(min livsmedels pärm)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: