kajsa

2012-05-07
00:11:15

?! Nääe men vi kör på det;)

Min mamma ich pappa har åkt ner till belek,det kanske jag sagt?! :s men det har din gjort iaf så nu bor jag och hunden hos min syster Emma och hennes sambo! Det är så sjukt nice! Idag dåv jag till kvart i ett och det är aaaaldeles för länge men jag tror att jag behövde det... Jag ska smart sova men jag måste ju upp datera inland :p jag ich flican ska fixa hedern, vi har sagt det ett tag nu men någon gng kommer det ske!!! Haha ^.^ yinas fossing har blivit bättre idag red jag helt vanligt! Men vi ska ta ut hovslagaren så han får sätta på en tryckavlastande sula :)
Lite vad som händer i veckan!
Träning på torsdag för J
Tävling på söndag, 1.00 1.10 ;)
Sen kommer det till komma lite :p
Natti :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: