kajsa

2012-05-21
22:18:40

lydnad och teknik!
red på volten idag med min syster ida och jojo, vi körde upp lite bomar och ett kavaleti hinder och tränade lite lydnad och teknik! det gick jätte bra. vi hade tre galopp bomar som man kunde trava över och korta dom lite så man fick in ett travsteg emällan och dom låg i lite ner/upförsbacke beor på hur man red på det... så det blev lite svårare men det var inga problem för min lilla prinsessa! sen hade vi bom kavaletti hinder bom och då låg dom i årdningen bom, 5,5m, kavalettihinder, 3m, bom! och dom skulle vara så ligna som möjligt på den första bomen och sen lugna genom resten. sen vände vi på steken och och gjorde bom studs hinder ett galoppsprong bom. det vart trångt med ett galoppsprång en det gick och det var det som var meningen! sen travade jag lite och hoppade det åt båda hållen aah hon var jätte duktig!
.
imorgon blir det integ stall för min del :( jag slutar halv 5 så då får syster emma ta hand om bäbin!
//kajsa

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: