kajsa

2012-05-09
21:59:40

jojo och yina! :)
sitter i soffan oh tittar på hocky, 3-2 till sverige mot tyskland!! hoppas sverige vinner, dom måste hålla sin obesegrade statistik i det här VM:et haha! till det jag hade tänkt skriva om... idag red jag yina hn var väldig fin. jag hoppade lite granna på henne sen red jag syrrans häst jojo! han är väldigt stor för mej och! jag kunde inte rida så ordentligt efterssom det var 8 till i ridhuset sen var det massa hinder och en som hoppade! det var himla rörigt! jag kände att jag orkade inte med det! jag kunde inte lixom galopera och arbeta onom det var bara av och på hela tiden så när jag hade galoperat och kände att han var mjuk så gav jag mej och gick upp till stallet men det var synd för han är rolig och rida efterssom han är lite större och totalt annorlunda mot yina!! nu ska jag se klart hockyn! men jag ä så sjukt trött!!!
jojo och syster ida
ida är typ 1.80 och jag är 1.60
jag och jojo för ett tag sen :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: