kajsa

2012-05-04
23:01:30

Händer mycket nu i helgen!

Ojojoj japp i morgon åker päronen till belek och jag flyttar till syster Emma :) jag ska utt skiiit tidigt för att jag och hund hermes ska med och vara hästskötare till syster Ida i morgon och hon komer och hämtar mej kl. 06.30!!! Fett tidigt!!! Sen har kag insläpp som blir vid fint väder kl. 5 och dåligt kl. 4 ;) yinas fot har inte blivit nått bättre :( det var träning och jag skulle skritta fram henne på ute volten, jag tog tre travsteg sen var det färdigridet... Hon var ganska mycket halt, men vi hade inget bandage på då och det borde vi absolut ha haft och vi borde inte gått in på en sand volt där ingången är full av halvtorra stenar:( men hon var inte halt när vi sprang med henne... idag hade hon blödigt i bandaget, jag vet inte om det är bra eller dåligt?! Jag hade tänkt att hon skulle få vila nu i några dagar så såret får läka ifred men jag funderar på att skritta i ridhuset i morgon och treva och se om hon är halt då så klart om hon inte är halt när vi speinger med henne! Tänk vilken otur hon har min lilla snuttis!
.
(bilden. Jag stog och gjorde oordning henne utanför boxen i solen (+19) och yina la hackan på täckes hängarn och somna!)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: