kajsa

2012-05-18
14:59:16

grästävling!
kom hem för ett tag sen från stallet. det en bra stund jag var där idag! jag kom ditt klokan 9 och åkte halv ett. hovslagaren var och skode om yina och tre till oc det är fett bra för då blir det inte så svårt för oss och brodda i morgon! det är tävlingar på botkyrka på deras stora lutande gräsbana! den är inte så bra tycker jag... den lutar så himla mycket och det brukar inte gå nått bra där på den banan men vi får vell se hur det går i morgon :) jag hoppas att jag kan fortsätta i det här bra flytet vi har haft några tävlingar!!! men appro på det här med brobbning! det är så himla svårt och veta vad man ska har för att det inte ska bli halt och inte bli för tungt och suga fast! jag ska sätta mej och söka på google och se vad jag får fram... vi hörs senare :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: