kajsa

2012-05-12
01:21:50

Det där som kallas hjärtat
Dagen började med idrott utomhus, inte så nice.. Jag menar det var trots allt fotboll! Sen slapp jag svenskan lite halvt(?) och drog ut till hästarna ist :) Red dressyr på Kyra och började skritta igång Carestra, det va nice! Efter det köttade jag hem och fixade mig för min dejt ;D

Kvällen var riktigt bra och vi hade både mysigt och kul :) Jag insåg hur glad jag är att jag faktiskt har en så fin vän. Att jag har en vän som tar hand om det där som kallas hjärtat. Det där som verkar så kallt och hårt hos mig. Det jag ville komma till är hur viktigt det är att ha någon speciell i livet. Det har jag <3

Det var allt fö mej idag, kvällen va grym!
// Flisan

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: