kajsa

2012-05-12
12:18:05

dark shadow!
bion igår var bra. jag orkade inte blogga igår för jag kom hem kl 00.00 :P men den var bra men lite skum! det är aaabsolut inget som barn ska se!! den var lite småläslig vissa bitar och det var ganska mycket blod! men den vart endå bra och var rätt rolig vissa bitar! men jag skulle inte kalla det komedi som sf gjör! men det var typ en jävla par bio vi gick på seriöst! det varjag och fille och resten av de 2-300 personerna var par!!! haha och det var typ bara jag och fille som satt och skrattede åt det som skulle vara roligt alla andra var så himmle torra!!!
det var en jätte rolig kväll!!!
och johny depp det är helt sjukt för vad han än är för något så ser han bra ut! men kalle och choklad fabriken är ett undantag för där ser han inte ett dug bra ut!!! men i typ alla anndra filmer gör han det!!!
//kajsa

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: