kajsa

2012-06-26
23:01:28

vallentuna
har inte varit i stallet och jag känner mej lite elak mot mitt lilla gryn att jag inte inte åkte till stallet i dag för att jag skulle på grill "party" Trans Auto (mammas jobb) och innan det var jag med Fille men. men jag hoppas inte hästen är sur på mej nu! haha. men syster ida tog hand om henne, hon skulle ha ridit ut men de rägnade så mkt så jag får göra det i morgon i stället! och hon kommer ju vara en aning galen då när hon har vilat i två dagar och inte ridit ut på ett tag och desutom mej ida och jojo! jojo lyckas på någon sätt stressa upp alla hästar fast han är typ helt lugn, och yina som inte är den lugnste hästen att ha o göra med utomhus inte innomhus eller för den delen!!! det blir nog roligt det där! 
 
hur ser min vecka ut då?
 
  • i morgon ja ska jag inte göra nått speciellt... kanske åka och kolla på en kurs på runsten.
  • på onsdag har ing inte bestämt någont... tråkigt...
  • på torsdag tror jag nog att jag följer med syster ida på A.L träning och tittar.
  • på lördag ka hon tävla i vallentuna då ska jag följa med och vara hästskötare/rådgivare!
  • söndag ska jag själv träna för A.L :) 
ja det ser rätt upp bokat ut :)
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: