kajsa

2012-06-06
20:16:21

prinsen och prissesan!
idag tog jag mej en liten skritt tur på choklad prinsesan och sen så joggade jag lakrits prinsen. vi börjar vell med min. hon var jätte pigg och ville trava hela tiden och igår galopperade hon ifrån syster emma i hagen och galopperade  runt och runt, det är sommar känslor när hästarna börjar så! men ja när vi sprang med henne så såg hon inte halt ut iaf i morgon ska jag ta något trev varv på henne. får börja lugnt och se hur hon fortsätter. runstens hoppet är inplanerat men det är inte en tävling jag räknar med att jag kan åka på med häst. men vi är anmälda men vi får som sakt se hur det går... men jag hoppas att det är slut på hälta och sten tramp och fan o hans moster vad det nu har varit dom senaste månaderna.
.
ska jag berätta lite om lakrits prinsen (syster idas häst jojo). han skulle bara joggas efterssom kiropraktorn var hos honom och knakade och brkade. men han kändes fin iaf och han fik sig en lektion i hur man stänger och öppnar en ridhusdörr uppsuttet för det var han fasiken inte bra på! jag fick gå fram och till baka ett ex antal gånger innan jag fick igen/up dörren...men nu kanske han har fått lära sig nått idag då :P

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: