kajsa

2012-06-18
13:44:19

översvämnig
ska vell snart till stallet med 4 bussen. det blev ingen transportstädning idag heller, urs! jag lovar att jag kommer inte hinn göra det innan borlänge! men jaja det vore vell inte hella världen men jag vill städa den för det behövs men nej nej det kommer inte bli gjort! jo det får jag se till!!! jaja nu ska jag sluta tjata om transporten!

igår hade det rägnat in i yinas box så vi var tvugna att lyfta ut halva boxen för att det var blött! det hade man ju inte räknat med, jag fick en liten chok när jag kom in i hennes box när det var vatenpölar lite här och där och när jag började ta bort det torra spånet så märkte jag att typ allt under spån närmst marken var blött... suk sa jag då kan jag säga!
hoppas inga sånna överaskningar väntar idag! annars blir det det vanliga, men jag ska rida mycket lydnad så yina vill börja lyssna på mej igen! haha fast jag måste rida ut någon dag den här veckan typ på onsdag. dagen innan vi åker och sen blir det nog lite rida på torsdagen där uppe i borlänge. men hon ska få ta det lugnt den här veckan men inte göra som hon vill lugnt mer göra som jag vill och ta det lungt! för får hon bestämma är det full fart framåt!
den där hästen skulle kunna springa ihjäl sig på rickdigt! för hon känner inte när hon är trött!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: