kajsa

2012-06-07
09:03:43

Morgon pigg?

Är på väg till skolan...
Även idag gick jag upp aldeles för tidigt!
Bussen gick 20 över 8 och då röker det att jag går upp hav 8 kvart i 8 och jag går upp 7 men inan det vaknade jag halv sju och sedan då så låg jag och försökte somna om men det gick inte alls... Skitstört! Men det värsta i denna visan är att jag är inte helt säker på att jag har matte lektionen nu p morgonen... Jippi om jag inte har det asså... Om jag inte har det så skulle jag ha "hål timme" i 2 och en halv timme... Så jag hoppas lite att vi har matte även fast det är det värsta som typ fins...


Kommentar:
#1: Elin

hej!

ställ gärna en eller flera frågor på min frågestund vetja!

http://elinsliv.blogg.se/2012/june/fragestund.html#comment



kram:)

2012-06-07 @ 22:05:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: