kajsa

2012-06-10
13:02:51

min lill a ängel <3
ska snart åka till min lilla ängel och se om on möjligt vis kan ha blivit lite bättre! om hon har blivit bättre så fins det fortfarande en chans att man kan åka och rida runstens hoppaet! jag är anmäld 1.10 på torsdagen 1.10 på fredagen ocha 1.20 på lördagen. vi kunde vell ha ridit fler klasser men veckan efter ska vi till bålängen och rida 1.10- 1.15- 1.20 :) vilka dagar vet jag inte :) men det förutsäter att hästen vill ta och årdna upp sig! men ja jag räknar inte med att rida på runsten, det vore jätte roligt men ja efterssom hon var tvungen och gå och skapa slaksmål med junis elr tvärtom... hästar asså...
hagskydd så klart annars är det nya sår varje dag efterssom hon är klumpig nog att sparka sig själv....

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: