kajsa

2012-06-29
15:11:06

jag behöver mer o göra!
igår: det blev inget bloggande igår när jag kom hem från idas träning men jag kan berätta lite nu iaf :)
yina var skiiit fin när jag red, gick i en jätte fin skön form och hn lyssnade jätte bra! det kanske kommer bilder på mej och yinaisen från i går om ida delar med sig av dom! då kommer det !! 
och det gick bra för ida på träningen också!
 
idag har jag städat helalägenheten och och ja jag har inte gjort så mkt mer! det är rätt tråkigt att vo i lägenhet, det finns lixom inte så mkt o gjöra och jag vill ha saker att göra inte sitta vid datorn eller kolla på ett tråkigt program! stallet går det ju lixom inte att åka till med bussen på morgonen med sista bussen (runt 9) då kommer man ju inte hem förns halv sex när första bussen hem går!!! det suger så jäääääääävla mkt!!!! men nu ska jag iaf ut till stallet med ida, hon har semester så jag kan ju prata med henne så kan man åka med henne hem från stallet! men när man kommer hem från stallet om man har vart där på morgonen så har man ju för mycket tid på eftermiddagen och inte göra nått.... sjukt trist! jag behöver mer att göra! och så ska hästen vaccineras på tisdag vid 11 då får man ju ännu mindre att gör när hon sak vila i några dar!!! 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: