kajsa

2012-06-19
12:05:20

igår och idag!
vaknade runt 8.45 men jag låg kvar en stund och sen gick jag och satte på tv men det är ju så jääävla dåligt på tv på förmidagarna! typ våra bästa år och massa såna B serier! haha så jävla tråkigt, nä så jag satte igång en tvättmaskin och började packa ist! mycket bättre! jag har redan packat en stor bag och jag har en till på G men jag är inte säker på att det kommer få plats i den heller! men ja jag får vell pressa!!! idag ska jag se vad som behöver tvättas åt yina den fina också, så ska jag se vad jag ska ha med mej mer fr saker och så. sen blir det packa åt hästen i morgon! idag SKA jag städa transporten också! syster ida ska hjälpa mej och köra den till stallplanen så det blir nära till vattnet och så! äntligen ska det bli gjort! 

jag bloggade inget efter att jag hade varit i stallet i går men då gör jag det nu ist! jag tränade lydnad på henne och till en början var det jag sa knapt en rekomendation, hon lyssnade nol... men efter ett ex antal start stop övningar sö började hon förstå vem som bestämde! i merkarbetet vart hon jätte fin, hon mjuknade jäte fint både neråt och sidorna i galoppen! hon var jätte fin! men hon lär vell ha glömt lydnaden idag så det är bara att fortsätta på det spåret så ska det gå så bra i hälgen!

jag märkte igår att hon börjar få värsta gryma nacken! nu är det faktiskt nått att ta tag i där uppe! hääärligt!


det är mitt hjärta det!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: