kajsa

2012-06-02
22:21:57

idag har jag krigat!
idag var det hoppträning för A.L och vi krigade i ösrägn blåst och 5 grader varmt elr kalt, jag kör nog mer på kalt!! med det gick iaf bra fille var med och tittade men jag har inte rickdigt hört vad hon tyckte.
hon var tvungen att åka till ett introduktions möte!
men jag kommer nog prata med henne innan hälgen är över om inte annat så ses vi på måndag.
men jag är nöjd, det började lite halv kakkigt men det ordnade upp sig och på slutet var det rikdigt bra!
men det är inte bar idag det har krigats! igår kom två hästar in från hagen med backbenen blodiga och såriga!
och gissa vem en av dom var så klart...
ja ni som gissade på yina hade rätt!
och den andra som kom in var hennes hat ojekt junis!
jag har satt på min lilla olycksfågel hagskydd på backbenen för att hon inte ska kunna sparka sig själv.
men nu är det så att dom har inte hjälpt eftersom hon har sparkat hål rakt igenom och hål på sej själv.
yina är kungen i hagen och ingen stutsar upp mot henne mennu brunstar dom i hagen och dom blir lite kinkiga då så dom har väll stått och surat på varran eler nått.
blodvite var det och det såg inte så bra ut näsr dom kom in men det var inte lika illa som det såg ut :)
//kajsa

Kommentar:
#1: Frida

sv: Exakt, hur känner du hnm? Dock inte så konstigt då han är "all over the place" :))

2012-06-03 @ 18:32:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: