kajsa

2012-06-11
23:25:09

hänt lite saker
det blev inget blogg inlägg igår för att blogg.se fuckade ur lite och ville inte logga in mej så japp jag kan ju berätta lite om gårdagen föör er nu fast jag mins inte så mycket så det var vell inte någon speciel dag utom att yina den fina inte var halt bara lite stel men jag travade mer än innan och se lite vad som hände då, om hon skulle bli halt eller om läget skulle vara stabilte eller bli bättre. det blev en aning bättre. 
idag så galloperade jag på henne och jobbade henne lite gran, hon var så pigg och fräch, i början kan hon ha varit lite knakig men det var så lite så att jag knapt märkte det men när jag travade "av" så var hon väldigt fräch och fin! men nu är jag lite rädd för att den här stelheten i henne kanske inte går bort... :( det känns ju sådär, även om det inte är mycket så blir hon ju som alla andra inte yngre! stelhet kommer med åren och om nu den här "skadan" skyndar på det här är det ju inte så bra... men jag hoppas på det bästa att hon blir precis den häst jag hade innan och att hon år lia mjuk och fin! men i kroppen är hon inte ett dug stel där är hon mjuk och böjlig att alla hål och kanter!

hon har haft strömsholm sadelutprovare hos sig idag ochsp! det blev ingen ny sadel :( jag ä ie bästa vänn med min sadel men ja man tar vell det som blir. men den har fått följa med till strämsholm för omstoppning. stoppningen från mustang var den värsta hon hade sett... och det var ett under att hjärtat inte hade fått ont i ryggen, ren tur rent ut sagt för den var så knölig och och ojämn och så mjuk oh ja jag  vet inte allt vad det var!!! men snart får vi nytt och om stoppat!

lilla hjärtat!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: