kajsa

2012-06-30
22:03:49

finaste hästen!
idag har jag vRT MED SYSTER IDA PÅ Tävling I VALLENTUNA! stora bockstävr! det gillar vi! nä men, det blev en heldag. men det gick inte helt bra... men ja...
i morgon ska jag träna för A.L, det ska bli skiiiiit kul!!! och det var sjuuuktlänge sen sist, men nu ska det bli årdning på torpet igen!
inte för att yina är så jäkla dålig nu när jag rider på marken! snarare tvät om, hon är skit fiin!!! värsta nacken. men hon har facktiskt börjat få mycket mer muskler! på nacken är det nått man grepar tag i och ryggen börjar bli rickdigt musklad och vid manken ser man verkligen att musklerna börjar komma! men det kanske har med sadeln o göra också, vi stoppade ju om den för några veckor sedan så den kanske ligger bättre nu så hon kan använda musklerna och bygga mer muskler och vill arbeta med ryggen ordentligt! jag har finaste hästen! 
Taggar: hästar, träning, tävling;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: