kajsa

2012-06-05
17:23:22

Desperaaat :P

Sitter i fridhemsplan och väntar på min buss hem till mej! Jag skulle ientligen såvitt hoss fille idag men så blev det inte.
Det hände lite saker som gjorde att set inte blev så...
Men vi ska ses i morgon så ska vi åka till hoppla hästsport :)

Jag ska bla köpa Arnika linement!
Men jag tror inte det blir så mkt annat än det om jag ska vara ärlig för jag måste spara pengar till Falsterbo!!! Det är ju typ bara lite mer än en månad kvar! Jag skulle värkligen behöva ett jobb också!!

Jag har sökt på Botkyrka golfklubb och det lät inte helt hopplöst om jag ska vara ärlig men man vågar ju typ inte hoppas...
Men jag vill iaf ha det!!
Vara servitris eller stå i en kiosk ute på banan! Det skulle inte spela någon roll vilket av dom jag skulle få! Bara jag får ett jobb typ! Haha jag är typ desperat!!!

Fyyfan vad skönt att vi ör lediga i morgon måste jag bara avsluta med!


Kommentar:
#1: Erika

Före Akira hade jag aldrig heller en oskodd :P Dock så red jag en oskodd shettis endel när jag var mindre. När jag fick min första häst så reflekterade jag aldrig ens över barfota vs, skor. Det kändes så självklart att alla hästar var tvugna och vara skodda då, alla andra hade ju det. Men det är skönt, för folk börjar tänka, fundera och ifrågasätta nu! :)

2012-06-05 @ 19:36:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: